Merhaba evet doğru, patronun inisiyatifinde değil iş kanununda var. Hele kurumsal bir şirketse çok dikkat ediliyor zaten. Evet ayda 1 ücretli izin var doktor kontrolü için, evet günlük 7.5 saat aşılamaz ve evet 16 haftalık doğum izni bittiği takdirde günlük süt izniniz oluyor. Bazı şirketler birleştirip kullanmaya izin veriyor (4 gün iş 1 gün süt izni gibi). İş kanunu, kadın çalışanı iş hayatına daha çok adapte edebilmek için özel sektör kadın çalışanları da bağlar.