Aysenur_0046 Ben Mersin’de yaşıyorum canım sizin kadar hissetmedik elbette ama burası da hissettiği için o korku devam ediyor hala bende. Bu arada ben doğum yaptım. Tansiyonum yükselince hemen başıma ağrı girerdi ve yüzüm sıcaklamaya başlardı. Benim tansiyon hep 15/16 oluyordu. Ben 1.5 litre suyun içine limon sıkıyordum hem su ihtiyacım karşılanıyordu hem de tansiyonum düşüyordu. Tuzu tamamen kesmiştim yemeğin salçasının tuzu yetiyordu. Tansiyonla yaşamak zor elbette ama bebeğimiz daha önemli. Doğum anında da 18/19 fırladı. Doğum yaptım kurtuldum tansiyondan