Busra6694 ben tüp bebekli olduğum için transferin ilk gününden beri 200×2 progestan fitil kullanıyorum. İki haftadır kırmızı kahverengi bazen siyaha yakın leke ve kanamam oluyor öyle ki iki kez regl gibi ayağa kalkınca geldi. rahim kapalı, kese sağlam, kanama alanı yok neden oluyor bilmiyorum doktorum hiç takılmadı bile olur öyle dedi. Sadece çok akıntı/kanama olunca fitil kullanamam diye iğne yazdı onu vuruldum şimdilerde fitile geri döndüm. İğne vurulurken değil de sonrasında acıyor morluk varmış gibi oyüzden fitile döndüğüme mutluyum.