3melekannesi__ Kızlar başaksehir hastanesinde sezeryan olanlara bisey sormak istiyorum odalar kac kisi oluyor acaba sezeryanlar için
Emnemrahf Genelde 2 kişilik ama suit odalar varmıs ben bunu sorucam cuma günü çünkü oğlum için başka bölümde yattık ve suit oda verdıler hemde ek bi ücret ödemedik kadın doğum içinde oraya sorun dedı