Evet kızlar ilk doğumunuz heyecanlısınız doğum çantalarınız hazırlandı evet etraftan duyduğunuz şekilde çantanızı hazırladınız ne koyacağınızı bilmeden benim gibi gurbette olanlar ailesi uzakta olanlar ve doğumda yanlız kalan kardeşlerim çok büyük ders almış biri olarak söylüyorum size bazılarınız gereksiz bulucak belki vereceğim önerileri ama ben yaşadım siz yaşamayın 40+2 günlük gebeliğimin ardından akşam 3 gibi kanamam oldu takipli olduğum hastaneye gittim alttan muayene edildim kan idrar tahlili yapıldı git 3 gün sonra tekrar gel dediler ama nasıl kanamam var eve gittim sancım arttı özel hastaneye gitmek istedim eşim devlet hastanesine gidelim dedi olmadı özele gideriz dedi gittik kan idrar tahlili vs yapıldı protezin kaçağı olduğu söylendi acilen doğuma alındım 16:00 da doğumhaneye girdim sabah 12:00kadar sancı çektim normal doğuma zorladılar zehirlenmem var olmasına rağmen bebeğin kalbi yavaşladı be direk sezeryana alındım sağlıklı gebelikti normal doğum olacaktı Allahın hikmeti sezeryan oldum kızımı kucağıma aldım şükür bi kaç saat sonra 5 dk bir doğum sancısı ama nasıl ağrıyo her sancı geldikçe ıkınma isteği geldi ıkındıkça alttan parçalar gelmeye başladı aşırı derecede kan kaybettim doktorlar çağırıldı ve tekrar doğuma alındım içinde plesenta parçalanmıştı bildiğiniz ameliyattan sonra onu doğurdum ben aşırı derecede kan kaybettim ve azkalsın kan kaybından komaya girecektim yani kısacası sağlığımdan oldum Buda biz kadınların fazla para gitmesin devlette doğuralım para tuzağı özel hastaneler demesinden kaynaklanıyo evet bende bunları diyenlerden biriydim keşke ama keşke en başta özele gitseydim ben doğumdan sonra kalp hastası olduğumu öğrendim tansiyon hastayım baya zor atlattım bu süreci 40 günlüğüm şuan çok şükür rabbime kızımda bende iyiyiz size tavsiyem doğum yapacaksanız özellikle istanbuldaysanız devlette canınızın kıymeti olmuyo doğum psikolojik olarak ciddi anlamda etkileyen bişey düzgün bir doktorda güzel muamele görerek bebeğinizi alın kucağınıza aksi taktirde hemşirelerin davranışları stres yapıyı ve bebeğinizi emzirmektr güçlük çekiyorsunuz uzun oldu ama affedin😅