zlemAtAcar Svde Can'ım bizde aldık. Gerçekten çok kullanışlı ... Ve diğer Bebek arabaları gibi ağır değil. Tavsiye ederim
Svde zlemAtAcar [bilinmeyen] Minikin_annesi bende onu düşündüm fiyatı uygun ve kullanışlı gibi duruyo😊 Görüşleri merak ettm
Minikin_annesi Bende aldim gayet memnnunum daha kullanamadim ama yegenimi gezdirdik deneme amacli baya hafif kullanisli