Ysfansi 9 haftalık hamileyim ve karnım çok şiş sanki 6 aylık gibi son 2 haftadır böyle gaz durumumda yok 2 gebeligim 5 yaşında bir oğlum var normal mi bu durum yada ben gibi olan var mı 🥰
Sevinc44 Ysfansi ilk hamilelikten sonra bu şekilde oluyormuş diye okudum hep. Benim ilk gebeliğim 20+4deyim hala gorunmuyor 😀
Sibeltug Ysfansi ayy azönce aynaya baktım ve dedim ki 6 aylık gibiyim şuna bak ben napıcam. Benimde 2. Gebeliğim ve kendi kilom da var 🥲
Ysfansi Sevinc44 benimde ilk gebelikte 6 aya kadar dümdüzdü karnım ama şimdi 2 ayda göbek fırladı şaka gibi 🥰😀
afra119- Ysfansi alakası yok canım, sadece ilk doğumdan sonra ikincide artik göbek çabuk yerini alıyor genelde benim göbeğim yok zayıf bir insanım 😂
Ysfansi afra119- afra119- ama ne olursa olsun sevdim ben bu göbek işini 😀 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşAllah 🥰
Yavuzzynpmhra Ysfansi ayy al bendende o kadar 🥲 6 yaşında oğlum ve 16 aylık ikiz kızlarım var. Keşke çok hızlı büyümese diyorum malum kısıtlanıyor hreketler😔 Neyse sağlık olsunda geçici bir süreç diye kendimi avutuyorum 🥹