Kızlar ya 15 + 1 iz. Ultrason da 16 +2 diyor doktor. Cinsiyet için 12 de kız dedi 13 de erkek gibi dedi bugün 15+1 de anlamadı . Kız gibi üç çizgi var ama pipi gibi çıkıntı var diyor bazen görünüyor bazen görünmüyor 😫 kordon mu acaba diyor ve bebek ters yüz üstü ve arkası dönüktü. Başına gelen var mı