Yagmur111 Merhabalar henüz yeni hamileyim her idrarda kan pıhtısı düşüyor peçeteyle silince de kan geliyor henüz yeni olduğu için de ultrasonda görünmüyor ama beta yükseliyor bu düşük mü
Deleted33000 Yagmur111 doktorun bişey demedi mi canım Allah korusun düşük olabilir progestan başladı mi iğne yada fitil
busyet2002 Yagmur111 progestan düşüklüğünden kaynaklanabilir değeriniz düşüşe geçmediyse düşük değildir
Pollymomy Yagmur111 ilaç yazmadı mı? Yazmadıysa özele gidin başka dokrora. Progesteton iğne fitil vermeliydi.onlem amaçlı. Ve test istemeliydi.
monica50 bende de olmuştu eskiden kalmış birikmiş kan demişti doktorum, herhangi bir sorun yaşamadım ama her seferinde doktora gittim baktırdım
busyet2002 Yagmur111 hayır bebeğin tutunması için rahim duvarının kalınlaşmasını sağlayan hormonun progesteronun değerinden bahsediyorum bazen beta yükselirken progesteron değeri düşebiliyor ve kanama olabiliyor benim 2 gebeliğimde de o şekilde oldu 2.’sinde kanama olmadan progesteron kullanmaya başladım
monica50 Yagmur111 12. haftam bitene kadar kahverengi akıntılarım devam etti progestan kullandım şuan 24. haftadayım herhangi bir kanamam yok
busyet2002 Yagmur111 bazı doktorlar alakası olmadığını söylüyor ama alakası yoksa kanama neden oluyora cevap veremiyorlar ilk gebeliğimde de ikinci gebeliğimde de aynı sorunu yaşadım progestanla çözüldü çok şükür şuan 17+3 gebeyim ilk gebeliğimde başından doğurana kadar bu gebeliğimde de başından beri kullanıyorum hiçbi sorun olmadı şükür ağrıya sızıya kasılmalara da iyi geliyor
Yagmur111 busyet2002 henüz ultrason da görünmediği için bir şey veremeyiz dediler ama yarın gidince soyleyecegim
Yagmur111 İlk hamileliğimde hiç kanama görmedim ve gecikmeden dört gün sonra beta değeri binlerdeydi Şimdiki ikinci hamileliğim kan değerim de 300 lerde
Yagmur111 Tabi her gebelik aynı değildir ama hiç kanama görmediğim için ilkinde şimdi biraz garip geldi