Merhaba. 13. Haftadayım. Neredeyse bir buçuk aydır geçmeyen ve tekrarlayan bir enfeksiyonun içerisindeyim. Doktor donaxly fitil verdi ama etkisini göremedim. Dayanılmaz bir kaşıntı içerisindeyim. Siz bu konuda neler yaptınız ya da kullandığınız başka bir yöntem veya fitil var mı güvenle kullanabileceğim.