Uurbsra bilmediğiniz için korkuyosunjz. Kurslara giderseniz, doğum anında ne yapacağı, nasıl nefes alıp vereceğinizi, sancıları nasıl karşılayacağınızı bilirseniz korkmazsınız. Mesela forumda bir çok kişi perine masajını bile bilmiyor. Gebe olup doğumdan korkmaktan başka yaptıkları bişi yok malesef. Ama ülkedeki sorun bu. Onlarda haklı. Doktorlar bile eğitime yönlendirmek yerine kesip biçmeyi tercih ediyor. İlk doğumum sezeryandı ve travma olmuştu bende. Bu doğumumu normal yapmayı çok istemiştim, elimden geleni de yaptım, hiç korkmuyorum çünkü hep okudum araştırdım egitimlere gittim. Ama gelin görün ki yine nasip olmadı.. yine sezeryan oldum. Siz elinizden geleni yapın mecburi olursa sezeryanı tercih edersniz. 2 kez ameliyat olmuş bi anne olarak fikrim bu.