Kızlar 14+1 haftalık hamileyim progestan kullanıyorum kan uyuşmazlığı iğnesi vurundum progestan iğnesi vurundum böyle peceteye silince akıntıyla beraber kan geliyor ama son 4 5 gündür yoktu bugün az önce yine oldu duştan çıkmıştım acaba ondan mı oldu bilemedim ağrım yok öyle sadece dediğim durum var doktorum içerde kanama alanı yok dedi idrar yolu enfeksiyonum da yok artık iyice şey oldum sürekli lavoboya gidip duruyorum