Sendenbanakalan Kızçeler düşük yaptım 13 şubat :( ve beta hemen 0 oluyormu ? Ben cuma günü kontrole gittim beta 38. Di sıfırlaması nasıl gerçekleşir yani kac gün sürerki ? Bilen yardım plsss🌸
deletedmom43191 Sendenbanakalan 1 buçuk ay geçmiş çoktan 0 olmaliydi geri gebe kalmış olabilir misin 🤔
Sendenbanakalan bebegimmzgl 0 lanmadıgı sürece korunma olmayıp cocuk olursa malüm yumurtlama oluyor bu düşmeyen betada etki tepki meselesi olurmu şimdi bunu düşündüm
89962024 Ben de 13 ocakta bebeğimi kaybettim. 25. Gün çok düşük çıkmıştı birkaç gün sonra tekrar verdim sıfırlanmıştı
Katya1 Sendenbanakalan anladım canım benm 1 ay sürmüştü sıfırlanması. 1 regl görene kadar ara ara kan verip baktır sıfırlanması lazım yoksa içerde parça kalma belirtisi betanın düşmemesi
89962024 Sendenbanakalan hayır korunmadım zaten çok zor gebe kalmıştım 1 adet bekle dedi doktorum ama hâlâ adet olmadım ve bunu çok kafaya takıyorum
Sendenbanakalan Katya1 ımm tşk ederim yardımcı oldunuz 🌸ben yine cumaya gidecem dr cumaya sıfırlanır dedi ama hayırlısı ile inşlh korkuyorum öylesi bi durumda
deletedmom43191 Sendenbanakalan hiç başıma gelmedi bir arkadaşımdan biliyorum bende onun 2 ayda anca sifirlanmisti ama
deletedmom43191 Sendenbanakalan hatta arkadaşım korktu sürekli doktoru cagiriyordu beta için kontrol ediyordu içinde parça kaldı mı vs. Uzun sürüyor bazı kişilerde 0 lanmasi
Sendenbanakalan deletedmom43191 dogrudur bnde ilk beta 4985 lerden 965 e düşmüştü orda ztn düşük oldu sonra betanın direk düştünü sanmıştım ilk gebeligim kontole gidince dr betaya da baklım dedi alttan muyanede sıkıntı olmadı şükür ama betada 38 .cıktı 0 lansın gel yine baklım dedi ama düşmesse sıkıntı öylemi
Sendenbanakalan bebegimmzgl ilk gebeligimdi bilmiyordum bazı dr ilgisiz düşük oldugumda bilgindirilsem peşine düşerdim Allah tan şuan sıkıntı yok tabi şuan erken hemen betada düşmzmiş ama parça da olblr anlmına geliyomuş 0 lanmzssa