Selamlar nerden başlasam bilmiyorm 8 kez gebelik kaybım var hiçbirinde kese kalp atışı falan olmadı ya kimyasal ya da dış gebelk oldu 1 kez aşılama yapıldı o da dış gebelk tüp bebeğe başladk ilk transfer negatf oldu kendim korunmadğmda ya kimyasal ya da dış gebelk bi şekilde pozitifi görürken tüp bebek de negatifi görmek beni şaşırttı genetiğe gittik sperm testine bakıldı 2 kez hsg çektirdk hiç bi sorun yok burda bi arkdş imminolojiye gitmemi söyledi 3 gn snra randevum var hematolojiye de randevu aldm o da haftaya neden böyle oluyo bilmiyorm gitmediğim yer kalmadı benzeri durumlar başına gelen var mıdır tavsiye ve önerinize açığım