Merhabalar ilk kez anne oldum ve herşeyi doğal olarak bilmiyorum yeni yeni öğreniyorum 10 aylık kızım çok fazla çiğ kuruyemiş yiyor kaju fındık ceviz badem kuru üzüm falan poşetini bulup sürükleyerek getiriyor vermeyince ağlıyor sizce zararı olurmu alerjisi yok