Kızlar dün opu yapıldı. Fazla yumurta çıktı şuan ağrım var ve karnım şiş. Yürüdükçe iğneler batıyor karnıma sanki peçeteye sildikce leke şeklinde kan geliyor bunlar normal mi sizce. Nette de normal diyor dün de normal dediler hastane de ama içim rahag etmiyor yine de aynı durumu yaşayanlar varmı