psymom 30 haftalığım, 4.5 kg aldım. Bebek beslensin diye paketli gıda tüketmiyorum, avokado, yumurta, ceviz her gün yiyorum. Arada kahvaltıda eski kaşar peyniri, öğleden sonra da muz yiyorum. Gittiğim diyetisyen bebeğe doğal yağlar olduğu için bunların kilo aldıracağını söylemişti. Kabızlık yaşayanlara da sabah aç karnına bir yemek kaşığı zeytinyağı öneriyorum, bir dönem ben de yaşadım beni bu rahatlattı ❤️