Tazeanne2525 Merhaba kızlar 35+ 4 üm 2 gün once bel agrım basladı, hiç gecmeyen bi bel agrısı dün ara ara kasıklarıma kramplar girdi gece dogrı düzgün uyuyamadım bugün hiç ağrım yok doğum sancısı sanmıştım degilmiydi, bilenler yazabilir mi ?
Pelnztrk Tazeanne2525 bende 35+1 im bugün biraz yoruldum belim ağrıyor şuan kasığımada 2 kere sancı girdi batar gibi geçti sonra dinlenince sizde biraz ılık bi duş alıp uzanın dinlenin bakalım geçerse yalancı sancılardır
Marmadal Tazeanne2525 tam da şuan aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Aşırı bel ağrısı ve karın ağrısı var. Ama doğum sancısı gibi değil, doğum sancısı ara ara gelip gidiyordu. Bu neden olur acaba? Ben de 35+1′im. Bebeğim 2 haft önden gidiyor
Tazeanne2525 Pelnztrk Yakın zamanda nst ye girdiniz mi sancı çıktı mı sanırım bel ağrıları normal ı zaman
Marryy Haftamız aynı bende dünden beridir kasık ağrısı hissediyorum arada belime vuruyor birde vajinadaki kemiklerim ağrıyor sancı olduğunu düşünmüyorum 2. Gebeliğim .. doğum sancısı nefesi kesen birşey .. acaba açılmam olmaya mı başladı ağrı yapıyor yoksa bebek kanala mı giriyor kanala girse göbek düşmez mi ? Kafamda deli sorular😅
Tazeanne2525 Marmadal Benimki de bir hafta önden gidiyor sürekli olan ağrım geçti ama ara ara vuruyor gün içinde biraz karnım da düştü haftaya randevum var bişey olmaz sanırım, nişan gelmedı daha
Marmadal Marryy yarın doktora gidicem bakalım, hatta geçmezse akşam acile de gidebilirim. Çünkü dün de ishal oldum sebepsizce, bugün geçti. O da doğum belirtilerinden sayılıyor malum.
Marryy Marmadal kan ilacının etkisi değişiyordur yada üşütmeden olmuştur diye ishal olduğumda ciddiye almıyorum
Marmadal Tazeanne2525 oğluma hamileyken o da 2-3 hafta önden gidiyordu ama hiç böyle bişey yaşamamıştım, 38+5′te doğmuştu. Bu bebeğim erken mi doğacak acaba diye endişelendim valla. Şimdi geçti ağrılarım ama bi anda çok ağrı olmuştu.
Marryy Tazeanne2525 doğum sancısının ağrısı sabit kalmaz onda regl sancısı olarak başlamıştı sonra acının dozajı artıyor şuan yaşadığım ağrı açılma vs yapıyorsa o yüzden bu ağrıyı çekiyorumdur diye düşünüyorum .. umarım açılma oluyordur ya😄