Sedaalcin Bat 28 benimde dayanamadım 2 defa test yaptım belki çıkar diye ama 1 martta bir daha yapacağım çıkmazsa regl üzerinden 10 gün geçmesini bekleyeceğim ☺️
SuEr_Tu1512 Aslında 3 gün kalmış yapsan çıkar belki. Ben 8 gün varken yapmıştım erken gebelik testinde çıkmıştı ☺️
SuEr_Tu1512 Kitlik_irm Testin varsa yap şimdi. İlk idrarla daha doğru çıkıyor diyorlar. Ben geçen cuma yine test yaptım öğleden sonra, onda da çıkmıştı eğer varsa her şekilde çıkar zaten ☺️