busrax_ kızlar bugün çatlama üstünden 9 gün geçti innovita markasına ait testi yaptım ama negatif çıktı. bir önceki gebeliğimi 10 gün geçtikten sonra öğrenmiştim. sizce erken mi yaptım? reglime 6 gün var
yasemin_ysmn busrax_ iki gebeliğimde de yumurtlamadan 11 gün sonra silik pozitif gördüm. Çatlama da yumurtlamanın ertesi günü oldu ikisinde de
Katya1 busrax_ dün bende o markanın testni kullandım. Ama reglme 6 gün vardı. Erken yapmıs olbilirsin. Yanılma olacağını sanmıyorum ama
busrax_ mucizemom8 bir önceki gebeliğimde 10 gün sonra yapmıştım bi fark olmaz sandım 🥺 inşallah vardır
mucizemom8 busrax_ çatlamanin üzerin den kaç gün geçti onu takip edin 15 veya 17 gün testi tekrarla canım çok erken yapmışsın bence inşallah gönlünce olsun 😇
busrax_ ferideakts diğer gebeliğimi çatlamanın 10. Günü öğrenmiştim bir gün erken yapayım dedim ama maalesef tertemiz negatif
Katya1 busrax_ evet dün yaptım silik cıktıı ilk 15 dklık sonuç. Yarın kan vermeyi düşünüyorum. Aslında sizinde 6 gün varmış regle
Katya1 busrax_ ilk gebeliğimde ovulasyonla olmuştu vee regle 8 gün kala yaptım silik cıktı, 2 tane gönderiyorlar dünde 2. Kullandımm yine silik artık varmı yokmu bilmiyom kanda cıkacak.
Ksksksk Katya1 canım test innovita mıydı bende yaptım silik çıktı yalancı pozitif veriyor mu sen hamile misin yani test doğru mu çıktı
Katya1 Ksksksk doğru cıktı canımm hamileyim o testten sonra tekrar bebetime alıp yapmıstım oda aynı silikti şimdi 5+4 olduk