Mom_06 Pazartesi günü keseyi görecekler heycanlımısınız nasılsınız ben çok heycanlıyım ve çok merak ediyorum ne olacak diye?
Denizmrt Mom_06 bnde kalp atışı için bekliyon heyecanly ve korkuyorum eğer duyulmaz alınacak gibi durumumu var inşallah Hayırlı habelr alırız 🤲
ozlem_2727 Mom_06 bende 5+4üm pazartesi gel keseyim. Görürüz dedi ama yarın kardiyolojiye gideceğim için salı günü giderim gibi inşallah görürüz ve sağlıkla kolaylıkla gelir
Fdle Denizmrt bende yarın tam 7 haftalık oluyorum sata göre 8 yarın benim de kontrolüm var kalp atışı için gideceğim umarım görürüm çok kaygılıyım
ozlem_2727 Mom_06 5+5 oluyor sata göre ama tam 5+6 da gideceğim gibi görünüyor salı gidersem eğer kardiyoloji ile konuşmama bağlı yani
filiz8363 Kızlar hiç korkmayın ben 5+6 da gittim kese görünmedi ama doktor gözükmez 10 gün sonra gel dedi 6+3 de tekrar gittim alttan muayene ile bebekte kese de gözüktü
Hiilalb Bende pazartesi ilk kontrolüme gidicem ilk kürtajımda 4 haftalık kese görünmüştü şimdi 5 hafta sata göre umarım yine görürüm🙏
Denizmrt Fdle bnde aynıw durumdayım inan hiç hamileliğime sevinemedim bile doğru Düzgün Allah’m hayırlısını versin 🤲
Fdle Denizmrt evet ben şey diyorum hani şuan kendime hamileyim diyemiyorum ne zaman ki hayırlısıyla sağlıkla bebeği gördüm kalp atışını dinledim o zaman hamileyim diyebileceğim. Hayırlısı Allah’tan ne diyelim