Merhabalar tam emın deılım ama 22 ocak son adet tarıhım 20 subatta test verdım hcg 24 cıktı bugun asırı agrı ve az kanama var tekrar beta baktılar 24 geldı yıne dr kımyasal gebelık olabılır yenı yerlese bılır yada dıs gebelık olabılır dedı beta artısı yok sabıt kalmıs yukselmesını beklerız dedı 4 gunde yukselme olmamıs dedı carsamba tekrar gıdıcem ultrasonda alttan muayene kese yok tupler de dıs gebelık gozukmuyor rahım de kalınlasma yok dedı acaba yerlesme olabılırmı olsaydı hcg artmazmıydı