Kızlar selam biz bugun 37 haftalık olduk çok şükür geçen bebeğim en son 3 hafta önce baş poziyonunu almıştı geçen perşembe kontorle gittiğimde hayla ayniydi baş pozisyondaydi doktor artık her hafta kontrole gelmemi istedi bu Çarşamba yani 37+3 haftalık olarak gideceğim sorum şu bebeğim hareket ettiği zaman aşırı derecede vajinada baskı hissediyorum ve çok gıdıklaniyor afedersiniz sanki icerden biri parmağını sokup gıdıklıyor böyle olan varmı aranızda veyahat acaba doğum yakınmı diye mi böyle oluyor bilemedim🙂