Asyadml Kızlar iki gün içinde bu kadar yükselmesi normal mi 21 şubatta 197,34 ile öğrendim 23 Şubat bugünde böyle çıktı 866,84
Nzbgln Asyadml ikizde olabilir hemen kötüyü düşünme 6 haftalık olsun keseyi görünce rahatlarsınız inşallah
Nilayy95 Asyadml evet çok normal benim hesaplarıma göre gittiğmde 170 gibi hesaplıyordum ama 1200 çıkmıştı :)
Nzbgln Asyadml evet var ayrıca benim ilk gebeliktede çok yükseliyordu hiç bişeyde olmadı doktorlarda panik yapılacak en ufak bişey söylemedi yavaş ilerlemiyor çok şükür
Asyadml Nilayy95 teşekkür ederim içim rahatladı inan ki çünkü normalde %60 artış olur diye okumuştum bir yerde aklımda öyle kalınca böylede sonuç çıkınca panik yaptım 🙏🏻🌺
Asyadml 1tosbikannesi canım çok teşekkür ederim sağlıklı olsunda ben %60 artış normal diye okudum böyle çıkınca panik oldum ama içim rahatladı çok şükür 🙏🏻🌺
Asyadml 1tosbikannesi çok teşekkür ederim 🙏🏻🌺 bide birşey sormak istiyorum az önce ikiz gebelik olabilir gibi dedi bir arkadaş sizin nasıl sonuçlandı tek mi yoksa ikiz miydi 🥹
Asyadml 1tosbikannesi anladım canım çok sağol öğrenmem gereken çok şey var bakalım başlayacağım okuyup araştırmaya🤭🥰
Asyadml Nzbgln bilgi için çok sağol canım her ihtimale hazırlıklı olmalıyım tahminimce 3 haftalık hamileyim. Sanırım kese için 6.haftayı beklemem gerekiyor bu süreç sağlıkla kolaylıkla olsunda 🥹🙏🏻♥️