nhlblr bugün doktordan çıktım bizde 32+2 yiz şimdiye kadar gelişimi iyiydi 20 gündür çok dikkat ediyorum bende bizimki biraz zayıf bugünde 5-6 gün geriden geliyo dedi burdan bakıyorum bizim gaftamızda 2500grm bebekler var ve bizde 1800 gr kıyaslıyorum aslında senin yorumun mantıklı şimdiden kıyaslıyoruz ama insan olumsuz bişey duymaya görsün hemen evham yapıyoruz oysa sütü cevizi muzu eti sürekli tükettigim halde olmayınca olmuyo demekki takmamak lazım