Oğlumda 17.hafta da cinsiyeti belli olunca ismi ile paylaştım. Doğarken de elini paylaştım birde aile fotoğrafı atmıştım bu kadar.
Şu an kızıma hamileyim 32 haftalık. Onu da 18.hafta da cinsiyeti belli olunca ismi ile paylaştım. Birde doğarken elini paylaşırım ve dörtlü aile fotoğrafı paylaşırım yeterli.