Masalceylan Kızlar bu ikili test bu kadar geçmi çıkıyordu ya ben mi yanlış biliyorum 12 gün oldu hala çıkmadı çok merak ediyorum bebisimizin cinsiyeti için gidicektik bide sonuçları alınca gideriz dedik tekrar tekrar gitmeyelim diye 😂
Mrvsmt2502 Masalceylan e nabızda papp a free beta falan gözükmüyor mu ? Tablo çıkmıyor zaten onu doktor görebiliyor sadece
Fatmadmr37 Masalceylan ben ozelde yaptirmistim 6 günde çıktı ama devlet ise biraz daha uzun oluyor diye duymuştum
Mrvsmt2502 Masalceylan tahlillerimde gözüküyor bu dediklerim. Hastaneyi arayıp bi sprun isterseniz 3 4 güne çıkıyor çünkü
Deniz1006 Masalceylan bende devlet hastanesinde vermiştim 13. Haftamda 3 hafta sonra çıkar demişti doktorum başka bı şehrin özel laboratuvar da bakıldı ordan geldi sonuçlar ama hastaneyi arayıp öğrenebilirsiniz
Deniz1006 Masalceylan yani en azından çıkmış mi cikmamis mi diye sorarsanız evet ya da hayır derler neden demesinler