Baybygirl25 Kızlar böyle bir içerik açtığım için çok utanıyorum ama kimseyede soramiyorum. 37. Haftamdayim. Vajina kontrolü yaptım . Beyazlık gördüm iç kısımda. Doğuma yakın normal mi bu?
GulsenUlu Baybygirl25 bir sonraki kontrolde vajinal muayene etmesini isteyebilirsiniz doktorunuzdan. Zaten muhtemelen artik haftalik gidiyorsunuzdur. Herhangi bir anomali varsa doktorunuz soyler.
deletedmom43191 Baybygirl25 belki mantardir böyle ağrı yanma sizlama idrar yaparken bir hissiyat olusuyormu zor yapma gibi yanma gibi
Baybygirl25 Happyka kaşıntı yanma hissi yok ama hijyenede çok dikkat ederim ama en kısa zamanda randevu alayım. Teşekkür ederim yorum için
eilf150 Baybygirl25 merhaba bendede aynısı gordum suan aynada kontrol edıyordum içinde beyaz etımsı bısey gorunuyor neymıs doktora sordumuzmu 36 haftamdayım haftamız aynı