Momiesss Nasil gidiyor hamilelik ben yarin 29 oluyorumm artiikk belim agriyor azcik ayakta durunca sizler neler yapiyorsunuzz
eceeelmn Momiesss biz de 29+2deyiz her türlü şikayetim mevcut😂 bel ağrısı nefes darlığı burun tıkanıklığı çabuk yorulma😂buna şükür diyeyim😂
queenanne1 Momiesss 29+3 yatamıyorum kalkamıyorum hiçbir türlü pozisyonda rahat edemiyorum🤦🏻♀️ bide bu ara sürekli uykum geliyor..
Aysezey Momiesss belim çok ağrıyo bide eski sezeryan dikişlermin oldugu yer. Bide gece aşırı tuvalete gidiyorum uykusuzm.. geçecek ama inşallah
Busaste Ben yarın 33 oluyorum aynı şekilde bir iş yapınca belim çok ağrıyor ayakta pek duramıyorum dinlene dinlene yapmak lazım 😊
Sejinn Busaste 30 haftalık olacağız bizde ama hiç rahat değil karnım batıyor sanki yürüyemiyorum bile
Busaste Momiesss ay cümlemizin yardımcısı olsun amin bide benimki çok hareketli resmen ayaktayken otur sinyalleri veriyor 🤣
Momiesss Busaste ahahah benimki de oyle hatta diyorum ki hic uyumuyor mu bu bebek ya hep hateket ediyor hangi ara uyuyor anlayamadim 😅sizin cinsiyetiniz ne
Busaste Momiesss bizimki kız bebek sizinki nedir ? Doktor usg den bakarken bile tekme attı ne kadar hareketli bebek diyor 🤲🏻😅