gunaymom Yarın adet günüm dün aşırı silik bir çizgi vardı dedim ki bugün de yapayım çıkarsa çıkar çıkmazsa yoktur resimde belli değil ama çıplak gözle pembe 2.çizgi 🥹 prodoctor yanıltmıyordur umarım yine yaa  https://imgyukle.com/i/CqcRfp
Senasude Hyırlı olsun gebesiniz. Bende bu test ile öğrendim gebe olduğumu yanlış olacağını sanmıyorum