Gecen ay klomen kullandım yumurtalarım gelişmişti doktorum istersen tüp bebeğe başlayalım yada gelişmekte olan 2-3 tane daha gördüm diğer ay daha iyi sonuc da alabiliriz dedi önümüzdeki ayı bekliyorum klomene devam ediyorum güzel sonuclar alırsam tüp bebeğe başlayacağız mart ayında. Tüp bebek öncesi klomen kullananlar nasıl ilerledi süreciniz?