Gayealtnbs12- Kızlar 16. Haftadayım iyi bir çatlak kremi ve göğüs kremi önerilerinize ihtiyacım var ilk gebeliğim bilgisizim 🙏
Gokturkmom_ Gayealtnbs12- Göğüs için lansinoh ve tahin yağı . Çatlak için de bio oil ,kakao yağı ,Hindistan cevizi yağı dönüşümlü sürdüm 0 çatlakla doğuma girdim 😌
1Atlas_dunyam Gayealtnbs12- aldim emzirirken kullanmam lazımmış illa yara olacakmis dediler olmadi bebeğimi emziriyorum krem öylece duruyor
Gokturkmom_ Gayealtnbs12- Haftanıza göre sürün son zamanlar aklınıza geldikçe sürekli nemlendirin vücudunuzu.Aklınıza takılırsa sorabilirsiniz🐣
simis göğsüm şimdiden benim acıyor o yuzden lansinohu şimdiden kullan dedi doktorum fakat 0 etki bende işe yaramadı