Belimde implant olduğu için zorunlu sezaryen oldum gün verem doktorumla olacağıma sanarken sancım oldu ve nöbetçi başka bir doktor yaptı yaşattığı travmayı hala unutamıyorum hem korkudan heö heyecandan titrerken ameliyat masasında bana keyfi oluyorsun haline bak açılman var sancın var keyfine kestiriyosun falan daha neler dedi zorunluuu diye belittmeme rağmen ağlayarak uyutuldum ameliyata şimdi korkuyorum ikinci hamileliliğim özeller çok pahalı maalesef Rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın