canimyavrum_ Merhaba kızlar doktor kontrolunde bacak boyu bir hafta kisa ama onemli degil dedi ama aklima takildi sonraki haftalarda duzelir mi yada yemem gereken bsey var mi lutfen yorumlarinizi bekliyorum
melektb canimyavrum_ Canim ordaki değerlere çok önem verme bende senin gibi canımı çok sıkıyordum. Oğlum 6 yaşında şuan boyu posu da yerinde. Ultrason da ogluma da diyordular bacak boyu kısa diye. 39+6 da 50cm doğdu
Zeynepdinc canimyavrum_ çok yanıltıcı oluyor benim kızıma uzun boylu bacak boyu uzun uzun dediler 50 cm doğdu görümcemin kozu normaldi bazen geride 51-52 doğdu şimdi yaşıtlarına göre normal boyları hiç kafaya takmayın 2 haftalık gerilikler normal kabul ediliyor
canimyavrum_ melektb masallahh canim Allah bagişlasın ne bileyim birden soyleyince kafama taktim doktorda sorun olarak gormedi ama Anne yuregi iste bsey olur mu endisesi var
melektb canimyavrum_ endiselenmeyin canım. Her insanin bacak boyu farklıdır. Kiminin gövdesi daha uzundur mesela bacaklarından. Bende şuan 36 haftalık hamileyim benim bu ikincininde bacak boyu kısa haftasina göre abiside böyleydi. Minyon genetik olarak babalarına çekmişler çok kalipli uzun boylu değilizdir
Habibetrkz Kızlar banada 20+5te detaylıda bacak boyu kısalığı var dendi birde böbreklerinde genişleme varmış çok korkuyorum dua edin bir şey çıkmasın pazartesi tekrar gidicem