Ummus7 33+2 gebeyim arkadaşlarımla sohbet ettiğimde onların ara ara sütü geldiğini söylüyorlar ama benim daha iç gelmedi bu durumu yaşayıp da sezeryan sonrası hemen sütü gelen oldu mu
mrp2023 Ummus7 36.haftadan sonra elle sağım yaparak kolostrumu çok az bile olsa alıp biriktirenler oluyor, bu yurt dışında daha popüler, enjektörlerde falan biriktirip doğum yapınca verilebilir aslında cok güzel bi uygulama.
Blueeberryy Ummus7 gelir ben gelsin diye ozel biseyde yapmadim Rabbimin mucizesi iste dogar dogmaz rızkıda geliyo bebisin🤲🏻😍