Bu benim 2. Evliliğim ilk evliliğimde 1.5 yıl olmadı zaten rabbim biliyormuş da nasip etmemiş . Ayrıldık sonra dedim rabbim sen biliyormuşsun da nasip etmiyormuşsun dedim . Şimdi ikinci evliliğimi yaptım 5. Aydayım artık herşeyi akışına bırakmak istiyorum bütün ovülasyon adet bildirimlerini kapattım vücuduma göre hareket edeceğim vitamin takviyesi içiyorum bakalım herşey Rabbimden yoruldum artık akışına bırakmak gerekiyor bence biraz bakalım artık bir de böyle denemeye karar verdim