annesadman allah sabır versin canım bende 13 haftalık gitmistim doktora bebeğimin gelişiminin 10. Haftada kaldığını ve kalbinin durduğunu öğrenmistim cok zor gercekten 😔 artık bu yediğimiz ictiğimizdenmidir nedir kimde duysam hep kalp durması nedeniyle bebeklerini kaybediyolar allahım bir daha yasatmasın