Tuccceee Ocak 14te regl oldum. Bu ay henüz olmadim 9 gün geçti. Gecikmenin 6. Günü erken hamilelik testi yaptım çıkmadı öğleden sonra yaptim çıkmadı. 7. Gün normal test gaptim yine çıkmadı. Korkuyorum akıl verin lütfen.
bebek49 Tuccceee ilk gebeligimde evde test yaptim çıkmadı kac tane denedim çıkmadı kanda çıktı ikinci gebeligimide ovilasyon testinde öğrendim
Tuccceee Cimcime30 etmedim ya misafir vardı 10 gün zaten bise yaşamadık misafir gitti 3 4 gün sonra birleşme oldu