Minikpandam1 ayy ben hamileliğin başında deli gibi dondurma aseriyordum yedim de hatta dışarda eşimden gizli kar bile yedim içim yanıyordu resmen hatta burda post bile açmıştım sende abartmiyacak şekilde yiyebilirsin ama doğumun yakınsa çok yeme usutunce doğum zor olurmuş