Şuan 25+1 deyiz ve hastanede yatıyorum. 24+3e kadar hiçbir sıkıntım yoktu. Normal kontrolüme gittim ve doktor rahim uzunluğu 12 dedi. Protestan iğne, Endol ve kan cıvıtıcı iğneyle evde istirahat önerdi sadece lavabo için kalkmamı söyledi. Serklajda yapmadı. Ben duramadım ve perinatoloji uzmanından sıra aldım hemen. 2-3 gün içinde uzunluk 14 olmus ama bana yatıs verdi. Şuan 3 gündür hastanede yatıyorum. Şu ana kadar ne bir kanamam ne bir sancım hiç bir şey olmadı ve hissetmedim de. Bebeğimin sağlığı iyi ama ben çok korkuyorum. Daha bebeğim çok küçük ve kesin erken doğum dediler. Başına böyle bir şey gelen varsa yazabilir mi? Evde iğne ilaç ve istirahatlerle ilerleyen var mı? İlk gebeliğim bir de… Ve bu durum son dakika fark edilecek bir şey mi düşündükce doktorda sıkıntı buluyorum daha önce farkedilmedi mi diye