Bir gün iyi bir gün acillik oluyorum 11+5 haftalığım bugün ne yesem çıkardım su bile içemez oldum krekerler fayda etmiyor ağzımin zehir gibi acısı gecmiyolar serum takılıyken iyiyim çıktığı anda yavaş yavaş midem bulanmaya başlıyor doktor prilam verdi oda ise yaramadı ayrı felaket baş dönmesi yaptı gözlerimi bile açamadım bütün gün yattım ne yapicam ağlayarak yazıyorum