ezoocum Kızlar 18 haftalık oluyor yarın bebeğim ama ben hiçbir şey hissetmiyorum hiçbir hareket hissedemiyorum bir şey olacak ya da oldu diye çok korkuyorum
deletedmom43191 ezoocum erken daha ama yinede tatlı birseyler ye bol su iç sol tarafına yat belki hissedersin
Tugbayldrm51 ezoocum bende senin gibiydim çoğu kişi o haftalarda hissedince bir sorunmu var diye düşülüyor ister istemez ama benim ilk hissetmem 22. Haftayı buldu o yüzden rahat ol en kötü ihtimalle 1 aya kadar kesin hissetmiş olursun
Mothersbaby ezoocum kilodan ziyade bence her hamilelik farklı çünkü ben aşırı zayıftım ona rağmen 19 da anca hissettim o da ara ara pıt pıtlıyodu öyle çok net hareketler değildi . 20 lerden sonra artıyor .
bulutsm İlk gebeliğiniz mi? İlk gebeliklerde genelde geç hissedildiği söyleniyor Birde kilonuz varsa o da geç hissetmenizi sağlıyor diye okumuştum
Basakparlar bulutsm aslında alakası yok ilk gebeliğim kilomda 75 14. Haftamdan beri hissediyorum şuan 21 haftalığım
ezoocum bulutsm evet ilk gebeliğim çok zor sahip olduk tüp bebek 3. Transferde kavuştuk daha ince düşüğüm var o da çok korkutuyor beni kilom da var 96 kiloyum korkuyorum ama yine de işte
cansuilkhun Ben 20+4 te hissetmiştim sizin gibi çok korkuyordum hep ama ilk gebeliğinse geç hissetmek normalmiş
ezoocum Tugbayldrm51 inşallah tüp bebekle kavuştuk bir de oğluma daha önce de düşüğüm var 5. Haftadan beri de kanamam vardı 15. Haftada bitti kanamam o yüzden de çok korkuyorum hep ya bir şey olduysa diye
Blueeberryy Benimde ilkti doktor bile hissetmen lazim dedi ama 18 de hissetmiyodum 19 da hissetmeye basladim