bulutsm Kızlar sağ kaburga altımda bi sertlik var ve ağırlık var sanki orada Haftadayım bebek oraya kadar büyümüş müdür sizce? Ya da bunu yaşayan oldu mu
MervEslinArden bulutsm Benim bu hamileliğim tamamen kaburgamın altında ilerledi mesele hareketlerini bile gögsümün hemen altında hissedebiliyorum ve aşırı daralıyorum ağrılarım oluyor orda
Esma006 bulutsm şuan bebek göbek deliği hizasında bende 19 haftalık hamileyim horlamayan ben artık horluyum ve nefesim tıkanmış gibi aliyormusum eşim geceelri uyandiriyorbazen korkuyor
bulutsm MervEslinArden kaçıncı haftalardaydınız mesela Haftada kaburganın oraya çıkması normal mi yani bilemedim🤷♀️
MervEslinArden bulutsm Şuan 26+4 üm herld 20.haftadan beri bunu yaşıyorum dik oturmam lazım nefes alıpta kaburgam batmasın diye bebek hep orda
Mrvemr3449 Ben bebeğimi hissetmeye başladığımdan beri kaburgama hep baskı yaptı halende yapıyor 38.haftaya girecem
bulutsm Esma006 benim daha da yukarıda sanki ya şişlik kaburga altım baya şiş bugün oldu ama Doktora da gitmedim 5 inde ayrıntılı usg vae acil bi durum yoksa gelme dedi🙈 fazla radyasyon açısından sanırım bekliycez mecbur
Esma006 bulutsm normalde özele aldık 5 bin TL ye çünkü ben nedense her tahliillere geç kaldım ikili tarama oldum üçlü geç kaldım 4 lü oldum vs eşimin arkadaşı devletten buldu sağolsun Ankara Hastanesi dikimevinde