gokturkefe Hamile kalmadan önce insülin direncim çıktı 3,5 2,5 arasında idi hamile kalınca ilacı bıraktım daha doktorla net konuşmadık. Bu sürec nasıl ilerliyor
MervEslinArden gokturkefe 1 seneye yakın bu insülin le uğraştım matofin glifor ikisidine kullandım hamile kalmadan önce düşmüştü şükür kadın doğum dr ile görüşüp endokrinoloji takipli ilerleyebilirsin şeker yüklemesi falan yaptırdım ben elhamdülillah herşey normal
Nilayy95 gokturkefe mutlaka endokronoloji doktoruna görünmenizde fayda var. Gebelik ile bu tetiklenecektir. Şeker yükleme testi zamanını beklemeyin. Evde şeker ölçüm cihazınız var ise takip edip doktora söyleyin. Ya diyet başlayacaktır yada insülin verecektir. Bendede şeker vardı ilaçla idare ediyordum fakat gebe kaldığımda ilacı bıraktım sizin gibi.Diyet yapıyordum ama kadın doğum uzmanım bir açlık ve tokluk şekerini ölçüp iki gün boyunca bana atarmısın dedi ve sonuçları gördüğümde çok üzüldüm diyet yapmama rağmen fazla çıkıyordu. Kadın doğum uzmanım endokronoloji doktoruma tekrar gitmemi istedi ve insülin kullanmaya başladım gebeliğimin ikinci ayından itibaren
Miyosss gokturkefe yıllardır insülin direnciyle mücadele ediyorum ilaçlar vs. Asla düşmüyor bi ara düşürdüm hamile kaldım ilacı bırakınca tekrar fırladı. Bu seferde gebelik şekeri çıktı ve bunu tesadüfen öğrendim. Mutlaka doktor takibinde ol bi anda şeker fırlıyor hiç farkına bile varmiyorsun
gokturkefe MervEslinArden evet benimde öyle bırak dedi doktor başka birsey demedi benimde ilk defa böyle birsey geliyo ailede falan yok
gokturkefe Nilayy95 kaç çıkıyodu insülin direnci de mi şeker hastalığı oluyo anlamadım ben bu konuyu bi açıklama yapan doktor da olmadı ölçüm cihazı falan da yok bilmiyorum hiç tekrar bi görüşeceğim ama
Nilayy95 gokturkefe insülin direncine dikkat etmezseniz şekere çevirir yani ilk aşaması diyelim. Kan şekerinizin yükselmesine sebep oluyor.