beyzaakartal şimdi gelince içeceksiniz ya , akşam yatmadan da iki tane için ki yarın rahat edin. süreci böyle geçirin. ben 21.haftamdayım geceden içmeyi unutursam yada geçmiş mi diye bakıyorum bazen çok kötü geçiyor günüm. Acillik oluyorum gündüz ilacı içsemde fayda edemeden kusuyorum çünkü