Selam arkadaşlar. Acayip morallerim bozuldu. Perşembe günü transferim oldu bugün 4.gün. İlk üç gün göğüslerim filan gergindi acayip hassastı. Bugün adet öncesi hani azalır ya öyle olmuş 😔 tutmamış mı demek…. Bu beta değeri düştü mü demek yani ??
Bir de sabah 5-6 gibi cinsel uyarı ile uyandım :/ progestan yapıyormuş cinsel isteği artırıyormuş sanırım ama o da negatif bi belirti mi acaba ?