Ceiydda valla acil mi değil mi bilmiyorum ben de 27 haftalığım kasıklarıma sürekli kramp giriyor. Sırtım yorulmuş gibi ağrıyor. İlk gebeliğimde de böyleydi. Büyüme atağı geçiriyolar bu dönemde hızla büyüdükleri için ağrı olması normal demişti doktorum. Yine de için rahat etmiyorsa git istersen