Elif_49 benim ilk kızım 5 aylık geri geri emekliyordu 6 aylık oturdu ve ileri doğru kurbağa gibi sıçrıyordu 2. Kızıma gelirsek 7 aylık yeni yeni oturmaya başladı 8 ayını doldurmaya az kaldı henüz emeklemiyor hiç 9 aya kadar vakitleri var stres yapmadım hiç hepsinin gelişimi farklı seyrediyor