Kızlar ultrasonda ve hesaplamalara göre Ramazan bayramında doğum görünüyor fakat doktorum bayramda burda değilim dedi.
Önceki doğumumda günüm 4 gün geçmişti. Sancım olmadığı için suni ile doğum yapmıştım.
Doktorum, Muhtemelen bunda da günün geçer bayram sonrası beni beklersin dedi. Ama içim hiç rahat değil. Bu, tahminle olacak bir durum değil çünkü.. sizce doktor değiştirmeli miyim.
Siz olsanız napardınız😞