Merhabalar. Gözüm enfeksiyon kaptı ama ilk üç ay organ gelişimi için kimyasal almamak gerekir diye antibiyotikli damla kullanmadım. Diğer gözüme sıçradı. Aynı zamanda grip baş ağrısı kemik ağrısı üşüme ateş gibi sorunlarım var ama bu dönem hassas diye ilaç kullanmak istemiyorum. Bu durumda olup ilaç kullanan var mı? Önceden yaşayıp bebeğe zararını gördünüz mü? B grubu damla da olsa içim rahat etmedi ilk üç ay diye